Blankettfel (Verksamhetsbidrag musikarrangörer)

Ang Verksamhetsbidrag musikarrangörer.
På sidan 13 summeras inte posten medlemsavgifter!
Om summa kostnader och intäkter inte är samma blir det inte godkänt. Man måste väl kunna över- eller underbalansera en budget.

Kommentarer

  • Felet är åtgärdat. Dock kvarstår felet vid en tidigare påbörjad eller sparad version. Öppna upp en ny blankett och för över uppgifterna. Alternativt ta ett "övrigt" fält och skriva in medlemsavgifter där.

    Kulturrådet
  • Vad menas med att ta ett "övrigt" fält och skriv in medlemsavgifter där?
  • Hej Kjell
    Det finns en budgetpost som heter "Övrigt" i både kostnads- och finansieringsdelen av budgeten. Den kan du använda för övriga kostnader, eller om du har samma fel som Jan ovan, medlemsavgifter.

    Vänligen,
    Anna