Blanketten har skickats men har inte nått fram till vårt ärendehanteringssystem

Hej,

Jag har skickat in två ansökningar. Båda har mötts med detta felmeddelande: "Ett fel har inträffat. Blanketten har skickats men har inte nått fram till vårt ärendehanteringssystem (steg 3 av 3)."

Ansökningarna syns sedan inte i öppna ärenden, och bekräftelsemail har inte heller skickats. Försöker ringa er, men går inte att komma fram. Har som sagt testat två gånger,och ingen av gångerna har blanketten kommit fram till "ärendehanteringssystemet", ens efter en timme. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Kristofer,

    vi är medvetna om situationen. Ansökan sparas i e-blankettsystemet så ni behöver inte oroa er. Vi vill dock att ni skickar ett mejl till registraturen där ni meddelar att ni skickat in ansökan och har haft problem.

    Detta ger oss möjlighet att säkerställa att inte något försvinner.
    Nikola
  • Hej! Jag har samma problem! Har skickat men inte fått någon bekräftelse och ansökan syns inte under "mina ärenden" längre.
    Ni skriver skicka ett mail till "registraturen". Vad är det för mailadress?

    Tack på förhand!
  • Hej Camilla,

    Skicka till kulturradet@kulturradet.se.

    Vänligen
    Alan