Blankett för slutredovisning, Läs- och Litteraturfrämjande

Hej,

Vi har sökt och fått bidrag för Läs- och Litteraturfrämjande insatser. Nu väntar vi på att kunna slutredovisa vår insats. När kommer vi åt blanketten?
M v h
Elisabeth

Kommentarer

  • Hej Elisabeth!

    28 dagar innan ditt slutredovisningsdatum blir redovisningsblanketten tillgänglig i onlinetjänsten.

    För att se vilket slutredovisningsdatum du har, gå till "Mina ärenden" i onlinetjänsten och klicka på det aktuella ärendet.

    Vill du förbereda din redovisning innan redovisningsblanketten publicerats, kan du använda dig av det blankettexempel som finns under "Redovisning" i högerkolumnen på sidan Läs- och litteraturfrämjande insatser.

    Vänligen,