Redovisning verksamhetsbidrag konsthantverk - obligatoriska bilagor?

Vilka bilagor är obligatoriska vid redovisning av verksamhetsbidrag för konsthantverkskooperativ? (Länken på redovisningsblanketten leder tyvärr bara till Kulturrådets hemsida generellt och inte till specifik info om bilagor, så jag har letat och letat utan att hitta något svar).

Kommentarer

  • Hej!

    Se sidan för Verksamhetsbidrag till konsthantverk, punkt 7 "Hur redovisar du":

    Du ska skicka med bokslut och verksamhetsberättelse för organisationen.
    På begäran ska du även lämna revisorsintyg eller revisionsrapport som visar hur bidraget förbrukats.

    Vänligen,