Bilagor i redovisningen

Hej,
Vilka sorters bilagor förväntar ni er i redovisningen?
Mvh
Sven

Kommentarer

  • Hej Sven,
    Vi vill inte ha bilagor utan allt ska få plats i blanketten förutom om ni har anlitat fler än 50 kulturaktörer under läsåret, då ska de listas i excelfilen ni hittar här, under punkt 7. "Hur redovisar du?": https://www.kulturradet.se/sok-bidrag/vara-bidrag/skapande-skola/

    Elisabet
  • Och då undrar jag om det heller inte krävs någon ekonomisk redovisning, mer än den i blanketten? Alltså underlag eller utdrag ur bokföringen, huvudbok eller liknande?
  • Hej Anneli,

    I blanketten finns ekonomisk redovisning som ska täcka hela bidraget. Kulturrådet behöver inte ytterligare underlag mer än det som finns i blanketten.

    Vänligen
    Alan