Bilagor i ansökan syns inte

Hej,
jag har bifogat de obligatoriska bilagor i min ansökan om krisstöd men bilagorna syns inte på sidan. I det lilla fönstret där man ladda upp bilagorna står det att de är uppladdade och att man ska stänga fönstret när man är klar. Borde jag inte se bilagorna i själva ansökan då eller kan jag lita på att de är med?

Kommentarer

  • Hej.

    Om du ser att det står att de är uppladdade i den lilla rutan där du klickar för att bifoga så är de med och du behöver inte göra något mer.

    mvh
    Christoph
  • Hur kan jag vara 100% säker på att de verkligen kommit in då jag inte får en bekräftelse?

  • Hej Mikael,
    Logga in på ditt konto som du sökte från. Där kan du se vad som kommit in till oss, och inte.

    Mvh
    Elisabet
    Kulturrådet
  • Hej Elisabet, det värsta är att jag inte kan se att bilagorna är bifogade!? Jag vet att jag gjort enligt instruktionerna men jag får ingen bekräftelse. Man är ju körd om det skulle vara så att bilagorna av någon anledning (teknisk eller annan) inte bifogats på ett korrekt vis. Snälla, hjälp mig bara att få detta bekräftat.
  • Hej,
    Kontakta support@kulturradet.se. Kom ihåg att ange ärendets diarienummer (KUR 2021/XXXX).

    Mvh
    Elisabet
    Kulturrådet
  • Dom står med men 0 i storlek?
  • Hej Ronny!

    Bilagornas storlek rundas ned till 0 när de är små, några kb eller så typ, men är de med på listan, alltså att du kan läsa namnen på dem så ligger de där.

    mvh
    Christoph