Obligatoriska bilagor projektbidrag bild och form

vilka bilagor ska bifogas i ansökan för projektbidrag för bild och form?

Kommentarer

  • Hej Cristina,
    Det är inga särskilda bilagor som krävs. Vad som behövs framgår av ansökningsblanketten. Läs vår information om projektbidraget inom bild, form och konsthantverk här.
    Du ansöker via vår onlinetjänst. Din ansökan ska innehålla de uppgifter som vi frågar efter vid ansökningstillfället. Utöver det kan vi begära in ytterligare uppgifter för att bedöma din ansökan.

    Du kan gärna komplettera din ansökan med annat material som är relevant. Dokumenten du skickar bör vara i pdf-format och inte längre än 10 sidor. Skicka kompletteringen via e-post till kulturradet@kulturradet.se och ange ditt ärendenummer i ämnesraden. Du kan bifoga relevant rörligt material till ansökan i form av webblänkar.

    Mvh

    Kulturrådet