Bidrag till musikskola som drivs som aktiebolag?

Finns det något bidrag som en musikskola för barn- och ungdomar som drivs som ett aktiebolag kan söka? Vi har blivit hårt drabbade ekonomiskt av pandemin och söker efter vägar att kunna fortsätta bedriva vår verksamhet.
Ida Groblewska

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Det är bara kommuner som bedriver kulturskoleverksamhet kan söka Kulturskolebidraget. Ni måste dock skapa konto på vår hemsida för att sedan kunna ansöka om bidraget. Ni skapar konto här.

    Vänligen
    Kulturrådet