Bidrag skapande skola vt 2019

Om man får besked att man har fått bidrag från Skapande skola i april, gäller det då vt 2019 eller hela året?

Kommentarer

  • Hej Gunilla,
    Ber om ursäkt, du har tidigare fått fel svar. Skapande skola-beslutet gäller kommande läsår. När du får beslutet på våren 2018 gäller det för läsåret 18/19. När du får beslutet våren 2019 gäller det för läsåret 19/20.

    Vänligen,
    Anna