Beslut - Stärkta bibliotek?

Hej!
När kommer besked om vårens ansökningar till Stärkta bibliotek?

Kommentarer

  • Hej Lena,
    Det tar ungefär två månader innan vi kan behandla samtliga ansökningar. Vi beräknar ge besked första veckan i juni. Då går beslutet till samtliga sökande.

    Vänligen
    Alan
  • Hej,

    är det korrekt uppfattat att det kommer ett besked nästa vecka på tilldelning?
  • Hej Anna,
    Beslut för Stärkta bibliotek 2019 tas i juni.

    Vänliga hälsningar
    Elisabet
  • Hej
    jag undrar vart jag ska skicka en ansökan om att förlänga projektperioden för ett stärkta bibliotek-projekt?
    Med vänlig hälsning
    Birgitta

  • Hej Birgitta,

    Du kan skicka ett mail till den ansvarige handläggaren nina.strom@kulturradet.se eller peter.bjorkman@kulturradet.se för att kunna förlänga den.

    Vänliga hälsningar
    Alan