Förutsättningarna ändrats och kan ej uppnå målen i ansökan. Vad gör vi?

Vad gör jag om förutsättningarna förändras under genomförandetiden och verksamheten inte kan bedrivas eller målet uppfyllas som angivet i ansökan?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Då ska du kontakta handläggaren och förklara vad som hänt, så tar hen ställning till om något behöver ändras. Kontaktuppgifter till handläggare hittar du på respektive bidragssida.

    Vänligen,
    Anna
    (Uppdaterad )