Ansökningsdatum 2018

När får man reda på datumen för ansökningsomgångarna under 2018?

Kommentarer

  • Hej,
    Ansökningsdatumen för 2018 är planerade att publiceras i slutet av november.

    Vänligen,
    Anna
  • Hej igen!

    Nu är listan över ansökningsdatum för 2018 publicerad.
    Kulturrådet
  • Samtliga sammanträdestider för svensk litt. i original under 2018. Tack
  • Hej Gunnar,
    preliminära datum för Litteraturstödsgruppernas sammanträden under 2018 är:
    16 april, 28 maj, 27 augusti, 24 september, 29 oktober, 3 december.
    Ansökningar som görs i början av mars 2018 kommer tidigast att behandlas på mötet i maj.
    Vänligen
    Elisabet