Ansökan scenkonst

Hej, i ansökan Projektbidrag till scenkonst undrar jag hur jag ska svara under frågan: * Om ni bedriver en ordinarie verksamhet utöver det projekt ni söker stöd för, beskriv den. (Max 1000 tecken). Jag arbetar som frilansande koreograf och dansare, där jag projektleder mina egna projekt samt medverkar i andras. Berör denna fråga mig?
Louise

Kommentarer

  • Hej!

    Om du vill kan du lägga till exempel på egna/medverkan i andras projekt från den närmaste och kommande tiden, men det är inte ett måste.
    Seyde