Ansökan Regional Kulturverksamhet

Har just skickat in ansökan  KUR 2022/4266 , år 3 för ett 3-årigt projekt. Ser nu att jag klippt in samma text som svar på 2 olika frågor, och undrar hur jag kan justera det på ett enkelt sätt?
Tack,
/christin strömberg

christin strömberg

Kommentarer

  • Hej Christin,

    Ansökan går tyvärr inte ändras, men du kan skicka in kompletterande uppgifter som jag kan koppla till ärendet. Skicka gärna det till support@kulturradet.se.

    Vänligen
    Alan