Kan man lämna obligatoriska fält tomma?

I ansökan finns vissa obligatoriska fält som jag vill lämna tomma, t.ex. i den ekonomiska kalkylen på frågorna om andra bidrag. När jag gör det kommer jag inte vidare. Kan man inte skicka in ansökan utan att ha fyllt i dessa obligatoriska fält (märkta med asterisk)?

Kommentarer

  • Hej Gunilla!

    Nej, det går inte att skicka in ansökan om du har lämnat obligatoriska fält (märkta med asterisk) tomma.
    I de fält där du inte har någon siffra/uppgift att lämna, fyll i 0.
    Kulturrådet