Stärkta bibliotek: Måste ansökan göras högre upp i kommunorganisationen än bibliotek?

Måste ansökan göras högre upp i kommunorganisationen än bibliotek?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Det beror på kommunens delegationsordning. Om ni tidigare har sökt inköpsstödet så går det till på samma sätt med ansökan för Stärkta bibliotek. Har biblioteket rätt att stå som firmatecknare kan biblioteket skicka in ansökan.
    Kulturrådet