Ansökan om litteraturstöd

Hej

Håller på att fylla i ansökan om litteraturstöd. Vad betyder det här?:
Övrigt statligt bidrag inklusive bidrag för planerad utgivning från Kulturrådet

Tack på förhand

Hälsningar
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika,
    Under den frågan fyller du i om du beviljats bidrag från någon annan statlig organisation.
    Bidrag för planerad utgivning är ett bidrag som kan sökas hos oss på Kulturrådet.

    Vänligen,
    Anna
  • Hej Anna

    Tack för snabbt svar.

    Hälsningar

    Annika Duvert

  • Hej, Jag gav ut en bok, Jag fastnar i Love will tear us apart, på Venaröd Förlag i våras, men förlaget har inte fått något beslut om litteraturstöd än. Varför?
  • Hej Jonas,
    Jag ser ingen ansökning på den titeln och det finns inget förlag med namnet Venaröd registrerad hos oss.

    Med vänlig hälsning
    Alan