Ansökan om efterhandsstöd

Hej! Vi har tidigare gett ut en bok Kon (som vi fått efterhandsstöd KUR) och den följs av två fristående böcker som nu är färdiga, Hästen och Lammet. Kan jag söka efterhandsstöd för båda böckerna samtidigt och skriva deras titlar i ansökan eller måste jag göra två separata ansökningar en för Hästen och en för Lammet?
tack på förhand! Hälsar
Anneli

Kommentarer

  • Hej Anneli,

    Litteraturstödsansökan ska göras för varje enskild titel för sig, så i det här fallet innebär det två separata ansökningar som ska göras.

    Vänligen
    Alan
  • Hej Anneli,
    Jag har publicerat 2 böcker i januari 2021 och vil söka efterhand bidrag.
    Jag försökte hitta angående blankett för det, lyckades inte. Har du vänligen möjlighet att skicka mig blankett vid E-mail?
    Vänliga hälsningar och tackar ER på förhand.
    Ihsan Kutlu