Vad betyder meddelandet om "till möte" och datum?

Jag har efter inlämnad ansökan den 9:e april fått svar från er:
Nr 2
Till möte
samt ett meddelande om "krisstöd/intäktsbortfall, sökt belopp från (beloppet i kr) och datumet 2021-05-06, sen

Information om händelsen

Ankomstdatum:
Registreringsdatum:
Avsändare/mottagare:

Vad innebär detta?
Vad händer nu?
Det finns ingen förklaring i ärendet.
Tobias

Kommentarer

  • Hej Tobias
    Meddelandet går ut automatiskt från systemet och betyder i princip att er ansökan just nu handläggs. Det finns också angivet ett preliminärt beslutsdatum.
    Kulturrådet