Ansökan Bokstart, egen insats?

På Bokstartsansökan för projekt  finns inte kolumnen med Egen insats där jag kan skriva in våra insatser i projektet däremot finna det något som heter Egna intäkter, är det den jag ska använda för detta ändamål?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Ja du kan skriva in era egna insatser i projektet vid "Egna intäkter". Specificera gärna intäktsposten i det tillhörande fritextfältet.

    Vänligen,