Ansökan kultur för barn och unga

När är sista ansökninsdag Kultur för barn- och ungdomar ?

Kommentarer

  • Tack för din förfrågan

    Det var 13 November 2018.
    För mer info om bidraget, se:
    http://www.kulturradet.se/sv/bidrag/ovriga_bidrag/Stod-till-kultur-for-barn-och-unga/

    Kulturrådet
  • Vi kan alltså inte söka något slags stöd för projekt 2019 ?
  • Hej Kärstin!

    Bidraget till kultur för barn och unga utformades som en engångssatsning, och utifrån de direktiv som Kulturrådet har i dagsläget så kommer inte bidraget att återkomma under 2019.

    Hoppas detta ger dig svar på din fråga!
    Annars är du välkommen att återkomma.

    Vänligen,
  • Hej
    När beräknas man får veta beslutet för bidraget Kultur för barn och unga?
    Med vänlig hälsning Malin
  • Hej!

    Beslut om stödet till kultur för barn och unga har fattats idag, fredagen den 7 december 2018. Beslutet har skickats ut till samtliga sökande till den e-postadress som angetts i ansökan.

    Du är välkommen att höra av dig igen om du har några frågor om beslutet!

    Vänligen,