Ange kostnader för enskilda Skapande skola-projekt eller mer övergripande?

Vill ni att man ska redovisa förväntade kostnader för enskilda projekt även i projektbeskrivningen för att visa mer detaljerat eller räcker det med den övergripande (totala) budgeten?

Kommentarer

  • Ja, det räcker med att kostnaderna sammanställs i de olika posterna i budgeten i ansökningsblanketten. Ansöker ni för många projekt kan ni exemplifiera och visa på hur ni tänker med budget i textrutan för projektbeskrivningen
    Anna