Ange antal dagar i studio vid fonogramstöd?

I ansökan om fonogramstöd, under den ekonomiska delen, ska under Inspelning antal dagar anges i studio. Avser detta enbart artistens dagar eller ska tid för mixning etc. inräknas också?
Mvh
Gunnar

Kommentarer

  • Hej Gunnar,
    Tack för din fråga.
    Antal dagar i studio avser den tid som tillbringas i studion och inkluderar inspelning. Man kan inkludera mixning där och precisera det i ’övrigt’ fältet.

    Vänliga Hälsningar