Samverkan med komponist: Frågan ”Beskriv vad ni avser att göra inom ramen för denna ansökan?”...

Vad är det som avses med frågan ”Beskriv vad ni avser att göra inom ramen för denna ansökan” i blanketten för ansökan om bidraget till Samverkan med komponist?

Kommentarer

  • Frågan handlar om hur projektet är uppbyggt och i vilken form som samverkan med komponist skall ske. Det kan beröra t.ex. om det är ett rent beställningsverk, om det gäller residensverksamhet eller annan form av samverkan mellan två parter.