Ändra i autoifyllning - går inte

Det har automatiskt fyllts i att vi är momsregistrerade men det är vi inte och det går inte att ändra i ansökningsblanketten. Hur ska jag göra? Ska jag lägga i en kommentar under övrigt? Eller ska jag skicka ansökan ändå och kontakta er för korrigering?

Kommentarer

  • Hej,
    Ni kan ändra det under "Mina kontaktuppgifter". När loggar in så öppnar ni rubriken "Mina kontaktuppgifter" och därefter "Redigering". Sedan kan ni ändra uppgiften/uppgifterna.

    Vänligen
    Alan