Allocated grants 1988-2008?

Hej!

Jeg udfører en undersøgning om graden den svenske litteratur er oversat til andre sprog (først og fremmest serbisk). Jeg kan godt se at der findes en liste over "Allocated grants 2008-2017" af Det Svenske Kulturrådet, men jeg mangler informationer om den tidligere periode ligesom jeg har nævnt i overskriften (dvs. 1988-2088). Er det overhovedet muligt at få sådan en liste, bare som en kilde for den videnskabelige anvendelse?

På forhånd tak for jeres svar og hjælp.

Ruzica Radulovic
MA student of UNESCO's chair for cultural policy and management in Belgrade

Kommentarer

  • Hej Ruzica,
    tack för din fråga. Du har redan hittat Beviljade bidrag/allocated grants på vår hemsida. För att få fram statistik för översättningsstöd tidigare än 2007 så måste du vända dig till Svenska Institutet. Kulturrådet tog över bidragsgivningen från Svenska Institutet 2007.
    Lycka till med din undersökning!
    Elisabet