Två användare för en organisation?

Hej!
Kan man ha 2 olika använderkonto för 1 organisation med samma mailadress?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, det är möjligt att teckna flera användarkonton för samma organisation med samma mailadress. Men det underlättar som regel att bara ha ett användarkonto.

    Om du vill kontrollera ifall det finns flera användarkonton tecknade via en viss mailadress, gå till sidan Glömt lösenord eller lösenordsåterställning och skriv in den aktuella mailadressen, så får du upp de användarkonton som registrerats via denna.

    Vänligen,
    (Uppdaterad )