Vilken supergod och smidig kyckling!

Hejsan!
Jag vill bara säga att jag är super nöjd med era produkter. Köpte en kycklingpanna med örter som jag tillagade. Super gott och smidig att genomföra när man är stressade. Önskar att ni kunde ta fram mer liknande produkter och produkter som är smaksatta och smidiga då man är ständigt på fart. Eller någon smidig som man kan värma på jobbet. Kan tänka mig att annars att ni ständigt får klagomejl. Men denna gång vill jag berömma er.

Kommentarer

  • Hej Ronak!
    Tack för de fina orden. Vad skoj att du gillar våra produkter. Jag tror att det är Stinas kycklingpanna du menar. Tar detta vidare och berättar för mina kollegor.
    önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Anna