Hur kan jag värma färdiglagade Stekt & Skivad / Tärnad kyckling?

Hej!
Vad rekommenderar ni för att värma dem färdiglagade produkterna Stekt & Skivad / Tärnad, micro, stekpanna eller ung på låg värme?

Kommentarer

  • Hej Joel!
    Bra fråga, du kan värma dem försiktigt i mikro (kort tid typ30 sek-1 min) eller i stekpanna på låg värme. Eftersom de är goda om det inte är jättevarma tycker jag inte att du behöver köra på ugnen för att värma dem...om du inte ska värma jättemycket förstås. Då kan ju låg värme i ugn funka.

    Lycka till i köket och glad midsommar när den kommer!
    vänligen, Anna

    PS. Kycklingen är ju god som den är också - och jag äter dem själv ofta på en rostad grov macka med lite keso, gurka och tomat...till frukost. 😀🙋‍♀️😎

    Anna