Varför gör ni inte en färs på bara kyckling file? Skulle ju vara en toppen idé

Då skulle man ju inte behöveva mala den själv.i dagens samhälle vill vi få det enkelt.ser framemot den produkten.Självklart får man tillsätta lite fett själv,eller locka den.
Katinks Eklund

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Vad roligt att du använder kyckingfärs men tråkigt att den inte motsvarar dina förväntningar. Våra kockar och produktutvecklare har gjort bedömningen att färs på kycklingbröstfilé blir mer torrtoch mindre smakriktoch därav att man valt att göra färsen på benfilé för den ger mer smak och blir saftigare.

    Anna