Vara slut hos leverantören

Hej. Jag brukar köpa ChickyPack Kycklingfilé, men produkten finns inte sedan några veckor att köpa i butik längre, den är slut hos leverantören säger de. När kommer produkten finnas i lager igen?

Mvh Daniel Bergman
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Det stämmer att den inte finns hos oss längre och mina kollegor svarar att det är oklart när den kommer tillbaka. Så dessvärre kan jag inte ge dig ngt bättre svar än det.
    vänligen,
    Anna