Var kan jag köpa strimlad kycklinglårfile med kebabkrydda?

Hej!
Var kan jag köpa strimlad kycklinglårfile med kebabkrydda i Karlstad?
Gäller denna produkt: https://www.kronfagel.se/product/strimlad-larfile-kebab/. Köpte den för någon vecka sen men kan inte minnas var, och hittar den inte i butikerna sedan dess.
Mvh. William

Kommentarer

  • Hej William!
    Tack för din fråga. Vad kul att du gillar Strimlad Lårfilé Kebab. Den är verkligen jättegod om du frågar mig. 👍
    De stora kedjor som tackat ja till att produkterna kan tas hem i sortimentet är ICA Bergendahls och Axfoods butiker. Om produkten inte finns hemma så kan man alltid be personalen i butiken att ta hem. Det brukar funka.

    Om jag får tipsa dig om en annan produkt som också är riktigt bra kryddad då är det Strimlad kycklinglårfilé Vitlök & Chili. 💯

    Här är länk till alla våra färdigkryddade produkter som du kan laga till själv dvs att de är kylda/färska.

    Lycka till i köket!
    Anna