Hjälp - er produkt finns inte i min butik?

Hej,
Min butik säljer inte längre er frysta kycklinglever 500 gr som en del av standardsortimentet utan jag behöver beställa det. Därför undrar jag hur många förpackningar det är i varje kartong, exvis 6 st, så jag kan underlätta för butiken genom att köpa alla i kartongen.
Tack på förhand för svar.

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Det var bra tänkt. Det ser ut som om det är 8 st i varje kartong (eller SRS back).
    Med vänliga hälsningar

    Anna
  • Toppen och tack för snabbt svar, Anna!
    Trevlig helg hälsar
  • Trevlig helg själv!
    En fråga, har du testat vår kycklinglever från Bosarp? Om du får tag på den (inte alltid helt lätt) så är den helt outstanding bra. Jag har vid ett flertal tillfällen gjort en kycklingleverpate à la Jamie Oliver. Den är fantastiskt god och med ett täcke av smält smör som är lufttätt, håller den länge. Här är länk:

    😊
    Anna
  • Men ÅH, det måste jag såklart prova -både ekolever och recept! 🙂
    Tack för jättefin service!
    Allt gott.
  • Vad kul! :-)
    Anna
  • Hej,
    Jag bor i Järfälla (Stockholm) och alla affärer här har helt slut på Max crispy kycklingburgare, är de borta ur ert sortiment? Tacksam för svar/Cajsa
  • Hej Cajsa!
    Det bör inte vara något problem med att få fram produkterna så jag misstänker att antingen kan de stora aktörerna (som typ ICA) prioritera produkter till andra butiker eller så har din butik kanske valt att ha något annat i frysdisken just nu. Fråga personalen så får du svar. Och be dom beställa hem om de inte gjort det redan.

    Jag kommer att höra med min kollega också om det är något som hänt i produktionen så att vi inte kunnat levererara.
    Vi hörs!

    Anna
  • Hej!

    Våran närmaste ICA brukar ha era frysta, utbankade kycklingfiléer (ej mörade) men nu verkar de ha slut. Är det ett problem hos er eller ligger det med ICA?

  • Hej Frida!
    Tack för mail. Jag har kollat med min kollega och han skriver att det tyvärr är problem hos oss. Vi har haft slut på denna ett par veckor. Vi förväntar oss att artikeln är tillgänglig igen vecka 26.
    Hans rekommendation är att ni får köpa den färska😊
    önskar er en trevlig helg!
    Anna
  • Hej!
    Hittar inte er kyckling burgare från Max någonstans där vi brukar köpa nu senaste veckan? Ej den panerade/crispy
  • Hej Maria,

    Jag har nu pratat med vårt orderkontor och ja, det stämmer produkten har varit tillfälligt slut. De glada beskeden är dock att vi kommer leverera 4 ton av produkten under nästa vecka, så snart kan du hitta den i butik igen!

    Med vänliga hälsningar