Var finner jag ert goda recept på kycklingsallad med basilikadressing?

För ett par år fanns det ett recept på på påsen till frysta "Salladkyckling" på en sallad med pasta och basilikadressing, det var världens godaste recept som alla älskad, men var finner jag det nu? Har letat på alla paket med fryst Salladskyckling, på er websida och överallt på nätet. Snälla kan jag få det?
Maria Söderqvist