Vad är de vita prickarna? Sista förbrukningsdag är imorgon, går den att äta?

Emelie Samuelsson

Kommentarer

  • Hej Emelie!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Kycklingen har tyvärr blivit dålig. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar
    Cecilia
  • Hej Cecilia

    Kan du förklara vad de vita prickarna är?
    Jag tillagade precis kyckling som såg likadan ut och åt den.
    Jag tvättade varje bit kyckling (tunnskruna från er) och sedan tillagade lite för hårt med mening. Först nu efter som jag tänkte på att kolla på ert frågeforum här.. 😀

    Kort och gott - vad kan jag förvänta mig om jag blir sjuk av det jag åt?
    Tack på förhand!
    Viktor
  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Nej du blir inte sjuk om de är genomstekta men det är tråkigt att de var dåliga. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna