Kan jag få testa era nya produkter?

Hej!
Ser att ni kommit ut med flera roliga nyheter. Vilka möjligheter finns det att testa nya produkter?

Kommentarer

  • Hej Jessica!
    Först vill jag säga att vi tycker det är jätteroligt att höra att du gillar våra produkter.

    Vi får många förfrågningar och har inte möjlighet att ge bort produkter till alla.
    Däremot vill jag tipsa dig om att vi relativt ofta tävlar ut produktcheckar på vår Facebooksida så håll gärna utkik där. https://www.facebook.com/Kronfagel/ samt att vi i samband med produktlanseringar också lägger ut smakrabatter i sociala kanaler. :-)

    Ha det fint!
    Anna