Stinas kycklingpanna Original 1100 g Art nr: 1505.

Har denna produkt utgått ur produktion?
Hittar den inte längre i våra lokala butiker.
Charina Dahlberg Runesson

Kommentarer

  • Hej Charina!
    Tack för din fråga. Vi har inte producerat Stinas kyckling beroende på olika orsaker, under en (tyvärr) längre period och hoppas snart att kunna producera den igen och att den finns på butikernas hyllor. Fråga gärna i din butik om de kan se om den kommit tillbaka för att kunna beställas.
    vänligen,
    Anna
  • Hej
    Jag har frågat min butik och fick som svar att den var frestad fram till två veckor sedan dock har den fortfarande inte dykt upp. Produceras den alls längre eller är paradiset helt över?
    Felix
  • Hej Felix!
    Vad roligt att du gillar vår Stinas kyckling så mkt. Den produceras så den ska komma ut i butik snart. Tyvärr kan vi inte säga exakt när den släpps till butikernas centrala lager för distribution ut i enskilda butiker. Du får fortsätta fråga efter produkten. De kommer att se i sitt system när den finns att beställa på nytt.
    Anna