Starka kryddor

Är det några starka kryddor i Max grand chicken? Enligt Max så finns det inge hetta i kycklingen eller paneringen, men jag känner av hettan och är allergisk mot starka kryddor.

Det är inte ok för de som har magsår bland annat eller allergier..

Så min fråga är vilka starka kryddor finns det i paneringen och kycklingen?

Tack!
Anonym

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. MAX produktutvecklare har tagit fram den här produkten tillsammans med produktutvecklare och kockar. Och det är röd jalapeño i burgaren så den har rätt stark smak. Så verkligen tråkigt att den informationen inte framgått till den som svarade på din fråga. Hoppas du mår så bra som det bara går.
    vänligen,
    Anna