Hur tänker ni kring soja och regnskogarna?

Hej!
Soja är ju inte bra för miljön, regnskogar skövlas. Hur tänker ni kring att använda soja?

Kommentarer

  • Hej Anthony!
    Tack för din viktiga kommentar! Vi är medvetna, precis som du, att mycket av den sojan som importeras inte bidrar till en hållbar miljö. Av den anledningen har Kronfågel valt att skriva under WWF:s Svenska Sojadialogen, så vi vet att sojan är framtagen på ett hållbart sätt.

    med vänliga hälsningar
    Anna