Salt

Hej, Jag tänkte göra egen hundmat och behöver veta om denna produkt (fast 800g) innehåller extra tillsatt salt av er?

https://www.kronfagel.se/product/kycklingfars-storpack/

Tack!!
Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus!
    Tack för din kloka fråga. Det är 100% kycklingkött i all vår färs.
    Infon om innehåll i våra produkter hittar du alltid på respektive produktsida nere till höger.
    Den här infon står om den här produkten.

    Hör gärna av dig om det är ngt mer du undrar över kring våra produkter.

    Anna