Reklamfilm - vem sjunger

Vem är det som sjunger i eran senaste reklamfilm?

Kommentarer

  • Hej Emanuel!
    Tack för din fråga. Det är en cover på The Cardigans – You´re The Storm
    https://open.spotify.com/search/You%C2%B4re%20The%20Storm.
    med vänliga hälsningar,
    Anna
  • ...Det här är det officiella svaret? Varför svarade ni inte helt enkelt att det regnar ute? Det hade varit "lika rätt" med tanke på att ni inte alls svarar på den ställda frågan... Ni fick i alla fall frågeställarens namn rätt! Positivt!
  • Hej Johan!
    Tack för din fråga. 😀 Hon heter Sofia Nystrand, som även kallar sig själv för Vargkvint!
    med vänliga hälsningar
    Anna