Har ni sett vår ansökan till Rätt till rörelse?

Hej. Finns den en ansökan inne från Sköndals IK fotboll?

Kommentarer

  • Hej Ulf!
    Vad kul att du är intresserad av Rätt till rörelse. Jag ber att få kolla upp det med min kollega och återkomma.
    Med vänliga hälsningar

    Anna
  • Hej Ulf,

    Ja det har kommit in en ansökan från Sköndals IK. Alla ansökningar som vi går vidare med kommer att bli kontaktade personligen.Besked till övriga kommer också men vi kan tyvärr inte lova när i tiden.
    Tack för att ni engagerar er!
    Allt gott,
  • Hej Bea!
    En fråga till. Jag är lite nyfiken på hur det fungerar och processen går till. Mailbekräftelse och ungefärliga svarstider är jättebra så vi klubbar vet vad vi har att förhålla oss till.

    Jag har också några fotbollstjejer från mitt lag, Sköndal F10 som presenterar Markiz matfilmer. Vet du när och om dom filmerna kommer läggas upp?
    Med vänlig hälsning,
  • Hej Ulf!
    Jag förstår att du undrar när ni kan förvänta er svar och hur processen ser ut framåt. Rätt till rörelse är ett nytt projekt för oss och vi jobbar just nu för fullt med att strukturera upp rutiner för svarsmail och urvalsprocesser. Som det ser ut nu kan jag meddela att nästa tillfälle vi kommer att utannonsera de initiativ som kommer att få medel från Rätt till rörelse är i månadsskiftet mars/april. De klubbar som då blir utvalda kommer att bli kontaktade.

    Vad roligt att dina klubbtjejer var med i filmerna för matinspiration med Markiz! Vi har publicerat några av dessa redan. Här är klippen med Markiz:

    https://www.instagram.com/p/CH-1fRBJD2b/
    https://www.instagram.com/p/CIf7FYIpNmG/
    https://www.instagram.com/p/CKUKRYrpIVn/

    Kika gärna in på vår Instagram.
    Anna
  • Jag skickade in en ansökan till "Rätt till rörelse" alldeles nyss. Blev lite osäker på om det var sista ansökningsdagen idag eller om det var igår.......
    Vad gäller ??
  • Hej Claes!
    Tack för din fråga. Vad roligt att ni vill vara med. Som svar på din fråga. I informationen på sidan står det att ansökan ska vara skickad innan den 15 mars dvs senast den 14:e mars. Nästa tillfälle är före den 23:e augusti.
    Här är länk till sidan med infon om ansökan till Rätt till rörelse.

    med vänliga hälsningar

    Anna
  • Tack för snabbt svar
    Ligger den som jag skickade igår, kvar till nästa tillfälle, eller behöver jag fylla i en ansökan igen ?

    //
    Claes Holmberg
    Växjö BK
  • Hej Claes!
    Nu har jag kollat med min kollega. Du behöver inte skicka in ansökan på nytt utan den ligger kvar och tas med i nästa omgång.
    Lycka till! 😀🤞

    Anna
  • Kanon !!
    Håller åxå tummarna

    //
    Claes
  • ⁹Hej!
    Finns inte "Rätt till rörelse" kvar längre? Kommer bara till en sida som säger error när man klickar på knappen för ansökan.
    Mvh
    Katarina
  • Hej Katarina!
    Tack för din fråga. Rätt till rörelse är pausat ett tag framöver. Oklart när det kommer igång igen.
    vänligen,
    Anna