Tack för att du hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med svar på frågor kring kyckling, våra produkter och Kronfågel. Du kan förvänta dig ett svar av oss inom max 2 vardagar. Frågor, svar och kommentarerar publiceras på den här sidan.
Vi hanterar dina personuppgifter i syfte att kunna hantera ditt ärende hos oss. Uppgifterna du delar med oss raderas efter maximalt ett år. Läs mer om vår GDPR policy HÄR.
Gäller ditt ärende en reklamation ber vi dig kontakta oss här: Kronfagel.se
Vår vision ”En bättre kyckling för ett bättre liv” sammanfattar varför vi finns – att med vår produkt skapa förutsättningar för en välmående värld. För människan, djuren och klimatet.
Kronfågel är Sveriges marknadsledare inom kyckling med flera stora varumärken.
Tack för din fråga. Svårt att svara på då kedjorna ofta får till sina centrala lager och sedan distribuerar ut till butikerna och sen beror det också på vad butikerna beställer hem dvs vad de anser att deras kunder efterfrågar.
Om det är frysta Minutstrimlor du tänker på så kan det vara som så att om vi måste välja mellan att sälja kylda eller att frysa in och vi har för lite kycklingråvara (vilket vi har nu) så kan det hända att vi sk restat de frysta och att de kommer när vi har mer än vi kan sälja färskt.
Kanske kan du höra med din butik om de kan ta hem så ser de i sitt beställningssystem om de kan få hem och när produkten kan förväntas komma till butiken.
Ber annars att du hör av dig igen med vilka butiker du handlar i så ska jag ringa den eller de butiker du har nära och höra samt att kanske vår säljare kan veta.
vänligen,