Produkt

Hej!
Jag undrar om ni kommer fortsätta att ha lårfile marinerad bbq.
har köpt den troget nästan varje vecka på ica Berga centrum i Kalmar, men nu fanns den inte längre. Går den att få tag på någon annan stans i Kalmar?
mvh
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Vad kul att du gillar våra produkter. Tyvärr måste jag göra dig besviken. Vi har ett BBQ sortiment från v 11-v 36 varje år, sen ersätts det av annat under vintern plus att vi har ordinarie smaksatta produkter i sortimentet förstås.
    Kika gärna här om du hittar något annat smaksatt som du kan ersätta den här produkten med. https://www.kronfagel.se/produktgrupper/kryddat-smaksatt/
    vänligen
    Anna
  • Tack då vet jag!
    Just kombinationen av smaksatt, skinn och med ben är svår att hitta.
    Får vänta in vecka 11 helt enkelt

    MVH
    Peter
  • Hej Peter!
    Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än detta. Denna, en KycklingSteak, som är urbenad klubba kanske du ska kika efter. Den har skinnet kvar och brukar bli god. Den finns också naturell om man önskar det.
    https://www.kronfagel.se/product/kycklingsteak-ranch/

    vänligen,
    Anna