Kan man köpa Partyvingar i gränshandeln?

Hei, når kommer denne tilbake i butikkene ved grensen i Sverige? De har vært tomme lenge….

Kommentarer

  • Hej Marianne!
    Tack för din fråga. Partyvingar har vi tyvärr inte längre i vårt sortiment. Så jag är ledsen över att göra dig besviken. Det man kan göra är att köpa våra neutrala färska eller frysta vingar och en marinad eller glaze och göra sina egna.
    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Hei og takk for svar. Nei og nei - de som var sååå gode. Er ikke lett å få til samme smaken om du da ikke har en oppskrift?
  • Hej Marianne!
    Vi köper en färdig kryddblandning från vår kryddleverantör och den är speciellt framtagen för Kronfågels partyvingar. Du kanske kan pröva dig fram genom att se ingredienslistan från vår hemsida. Tänk på att den ingrediens som står först är den som kryddblandningen består mest av. Du ser t ex att kycklingvingar är den största "ingrediensen". Därefter salt, paprika, tomat, timjan, koriander lök, vitlök, libbsticka, svartpeppar.

    Jag kan tänka mig att lök och vitlök skulle kunna vara lökpulver och vitlökspulver som är smaksättar i många kryddblandingar och som ber en sk bred och rund smak.
    Lycka till!

    Anna