Minutstrimlor Bröstfilé fryst - finns inte i butik

Hej - hittar inte Minutstrimlor Bröstfilé fryst i butiken längre - varför?
Bor i Södra Sandby och handlarpå ICA Södra Sandby.
Hälsningar Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Mot slutet av augusti/början av september kommer du kunna handla produkten igen : )

    Bästa hälsningar
  • Åh hurra, längtar tills denna produkt kommer tillbaka! Så himla bra att ha i frysen och enkelt kunna plocka fram när middagen måste bli klart snabbt 😀
    Mvh Emma
  • Vad roligt att höra!! Det ska jag vidarebefordra till mina kollegor.
    Allt gott!
    Anna