Hur är det med Max Nuggets nya receptet?

Alla era nuggets är vidriga förutom dem gamla max nuggets som ni nu har ändrat på, hur får ni ens kunder att köpa dessa nya? Det är så här man tappar kunder och pengar på det mest effektiva sätt.

Den som sitter och ändrar på sveriges godaste butik nuggets måste ju ha något fel i smaklökarna? Eller så måste ni ha ekonomiska problem och ändrar pågrund av det.
Mjöl, vatten, lite salt och kyckling så vare klart. Så smakar det.

Nu får ni ju ta att ändra tillbaka till det gamla receptet, ni har ju hur många trådar som helst som säger att dem är äckliga. Vad mer för bevis behöver ni för att ändra?

Smaklig måltid på er alla!

Kommentarer

  • Hej Lars!
    Tack för att du hör av dig och din åsikt. Tråkigt att du inte var nöjd med din produkt.

    Vi på Kronfågel jobbar hela tiden med att utveckla våra produkter och hitta nya spännande smaker. Vi har därför valt att se över våra omtyckta Max Chicken Nuggets och har utvecklat ett nytt, recept på paneringen för att höja smakupplevelsen. Vi har nu en tempurapanering på Max Chicken Nuggets och med den justeringen har nuggetsen fått en annan färgton. Bara att ta ut från frysen och värma på.

    För övrigt vill vi passa på att berätta att vi nyligen tagit fram flera olika produkter med kyckling, som vi tror du kanske kan ha intresse av. Bl a vill vi tipsa om andra Kronfågel nuggets som värms i ugn. Vi hoppas produkten inspirerar och gör matlagningen snabb, rolig och enkel. Här hittar du mer recept och inspiration. https://www.kronfagel.se/product/kycklingnuggets-for-ugn/

    med vänliga hälsningar

    Anna
  • de gammla var de besta nuggets jag har smakat nu smakar dom inte alls gott
  • Hej Erik!

    Jättetråkigt att höra att du inte gillar den nya paneringen. Kanske kan du prova våra andra nuggets som vi har tipsat om längre upp i tråden.

    Vänligen,
  • Går ju inte annat än att instämma att det är en kraftig försämring. Det är ju löjeväckande att hävda att det handlar om att höja smakupplevelsen när det så uppenbart är en försämring. Det är bättre att man då försvarar förändringen med att den gamla produkten inte var tillräckligt lönsam. Då framstår man ju åtminstone som lite mer rakryggad. För mig kan man gärna ta tillbaka den gamla produkten och höja priset om det är det som krävs för att få till lönsamheten.
  • Hej!

    Tack för din synpunkt. Tråkigt att höra. Som sagt jobbar vi på Kronfågel hela tiden med att utveckla våra produkter och hitta nya spännande smaker. Testa gärna på vår andra typ av nuggets: https://www.kronfagel.se/product/kycklingnuggets-for-ugn/

    Vänligen,
    Cecilia