kycklingprodukt, fryst hel kyckling

Hej, jag undrar om ni har slutat sälja fryst hel kyckling. Har letat i alla affärer men kan inte hitta det var så bra att ha hemma.
Ulrica Markerius

Kommentarer

  • Hej Ulrica!
    Produkten finns i sortimentet men om vi har efterfrågan på kyld hel kyckling så producerar vi den i första hand och fryst kyckling i andra hand. Så antagligen har vi tillgodosett behovet av kyld kyckling då det haft större efterfrågan. Det kan då vara så att vi inte har tillräckligt med kyckling för att även frysa in. Kanske kan du höra med din butik om de kan beställa hem för de har ju egna centrala lager som vi skickar produkter till.
    Anna