Kycklingnuggets i butik?

Hittar inte era nuggets 800 gram i några butiker i Täby området längre. Vet ni vilka som säljer dem idag+

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.
    vänligen,
    Anna
  • Jag har letat efter samma nuggets i Trollhättan, Grästorp, Nossebro och Borås... Ingen har haft!! Har en autistisk dotter som absolut vill ha dessa (själv äter jag helst egenslaktat) Varför finns de inte i någon affär?
  • Hej Sofia!
    Tack för din fråga. Just nu har vi inte dessa nuggets i butik. Det är brist hos oss och tyvärr vet vi inte riktigt när de kommer tillbaka. Men vi hoppas att det blir snart.
    vänliga hälsningar
    Anna
  • Hittar dem inte i någon butik runt Gullmarsplan södra Stockholm nu heller?
    Har det hänt något med produktionen?
  • Hej Carola!
    Kul att du gillar våra produkter så mycket. Nu har jag kollat med min kollega.
    Det kommer att produceras men just nu har vi inte nuggets i butik. Troligtvis kommer de på nytt i butik v 50. Du får gärna höra med din butik om de kan ta hem till dig då.
    vänligen,
    Anna