Kycklingben

Det går inte att söka recept för någon speciell del av kycklingen. Får samma resultat vad jag än skriver i sökrutan. Varför ha en sökfunktion när man ändå får samma oavsett vad man skriver?
Therese Terning

Kommentarer

  • Hej Therese!
    Tack för din återkoppling.Vad tråkigt att det inte verkar fungera som du önskar. Jag gjorde en sökning på datorn och hos mig ser det ut såhär, det är kycklinglårfilé recept som kommer upp.
    Och samma sak när jag kollar med mobilen. Hur söker du så att jag förstår ditt problem?
    vänligen,

    Anna